Free shipping on orders over $79

Продуктите ни се доставят с куриерска фирма ЕКОНТ.

* Цена на доставка:

Цената за доставка се изчислява динамично спрямо дестинацията за доставка и теглото на продуктите в кошницата.

* Време за доставка:

Всички поръчки се доставят до 3 работни дни на посочения от клиента адрес за доставка или до офис на Спиди или Еконт, считано от деня следващ деня в който е потвърдена поръчката.

Поръчки направени до 16ч. се обработват в рамките на същия ден, поръчки направени след 16ч. се обработват на следващия ден, след като наш служител се свърже с Вас и поръчката бъде потвърдена от клиента.

СРОК НА ДОСТАВКА

  • всички поръчки се доставят в рамките на  3 /три/ работни дни от деня на обработване на поръчката.
  • поръчките направени в събота и неделя се обработват в понеделник.
  • поръчки направени през официални празнични дни или неработни дни се обработват в първия работен ден.

Вече над 90% от поръчките се доставят в рамките  на 3 /три/ работни дни .

Възможно е забавяне в посочените срокове за доставка поради независещи от нас обстоятелства.

Търговецът не носи отговорност за забавяне в следните случаи, когато:

  • Потребителят е предоставил грешен/непълен телефонен номер или мейл.
  • Потребителят е предоставил неточен или несъществуващ адрес за доставка или офис на Спиди или Еконт.
  • Възможно е забавяне по вина на куриера, извършващ доставката, поради технически причини, лоши метеорологични условия, форми на стачни действия и протести, неразвита или непригодна пътна инфраструктура, както и в други форсмажорни обстоятелства , независещи от търговеца.
  • Потребителят не осигури достъп и условия за предаване на стоката на посочения адрес в посочения срок или не отиде до посочения офис на Спиди, или Еконт за да получи в срок стоката, ако е избрал тази опция, Търговецът се освобождава от задължението да изпълни заявения срок на доставка.

ПЛАЩАНЕ

  • наложен платеж – плащане в брой на куриера при доставяне на пратката.
  • наложен платеж  – плащане чрез ПОС терминал на куриера при доставяне на пратката.

ПРЕГЛЕД И ТЕСТ

При всички доставки Потребителят има възможността да отвори, види и премери доставения артикул, преди да извърши плащането на куриера. В случай на констатирана нарушена цялост на опаковката, евентуални повреди, драскотини и други видими забележки по продукта, потребителят има право да не приеме продукта и следва да уведоми наш сътрудник на телефон  08 87 990 299 или на adamsbulgaria@abv.bg.

При приемане на пратката без забележки от страна на Потребителя се счита, че продукта отговаря по описание, вид и състояние на поръчаното.

Гореизложеното не лишава Потребителя от правата му по ЗЗП.